Доставка і оплата - Frostland

Пошук

Доставка і оплата

 

Варіанти оплати, доставки та повернення товарів від інтернет-магазину Фростленд

Варіанти доставки

  • Ін-Тайм
  • Гюнсел
  • САТ
  • Нова Пошта

Варіанти оплати

  • Безготівковий розрахунок
  • Накладений платіж
  • Карта ПриватБанку

Прийом замовлення

Прийом замовлення за телефоном – з 8.00 до 17.00 (пн.-пт.)

Заявки, зроблені до 15.00 будуть надіслані щодня.

Прийом онлайн замовлення із сайту – цілодобово.

Менеджер зв’яжеться з вами у перший робочий день.

Умови повернення

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Поверненню не підлягають: термостати, пускові реле та конденсатори компресорів, а також товари, які мають складні електричні та електронні схеми (електронні плати управління, електронні плати живлення та ін.).

Умови повернення товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
збережено всі ярлики та заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Важливо! Отримуючи посилку, ви обов’язково повинні перевірити її зовнішній вигляд на відсутність деформацій, пошкоджень чи ударів (не залишаючи відділення Нової Пошти).

Також необхідно відкрити посилку та перевірити цілісність товару (не повинно бути видимих пошкоджень).

Якщо ви виявили пошкодження упаковки або товару, не залишаючи відділення Нової Пошти вам необхідно скласти Акт про пошкодження та зв’язатися з нашим менеджером.

1