Вибираємо холодильне обладнання для магазину правильно - Frostland

Пошук

Вибираємо холодильне обладнання для магазину правильно

холодильне обладнання 1Жоден магазин у світі не може обійтися без встановлення холодильного обладнання. Якщо ви є власником великого супермаркету, гіпермаркету, або навіть невеликого магазину, який реалізує продукти харчування, без надійного «холоду» вам не обійтися. Не секрет, що на покупку такого обладнання варто виділити велику статтю витрати у вашому бюджеті. Але важливо пам’ятати і те, що чим надійніше обладнання, тим менше вам знадобиться надалі коштів на його ремонт та обслуговування. Тому давайте розберемося, як правильно вибрати холодильне обладнання для магазину та на що варто звернути увагу.

Виробник

Одразу гарна новина – висока конкуренція на ринку холодильного обладнання давно витіснила неякісну продукцію. Тим не менш, серед великої кількості виробників ви будете вибирати обладнання, так би мовити розділене на сегменти преміум-класу, класу люкс, бізнес-класу та економ-класу. Залежно від сегмента моделі відрізнятимуться за зовнішнім виглядом, якістю матеріалів, технічними характеристиками та багато іншого. Тому при виборі варто керуватися не лише бюджетом, а й здоровим глуздом, щоб вибрати оптимальне холодильне обладнання по відношенню до ціни-якості. У будь-якому випадку, обладнання виробників “Bitzer” (Німеччина), “Danfoss” (Данія), “Copeland” (Німеччина), “AlfaLaval” (Швеція), “Eco” (Італія), “Frascold” (Італія) за довгі роки заслужили повагу та визнання покупців по всьому світу.

Температурний клас

В даний час холодильне обладнання прийнято ділити на температурні класи А, Б і С. Вибирати клас обладнання потрібно в залежності від того, що ви в ньому зберігати, так як різні групи продуктів вимагають зберігання при різних допустимих температурах.

Розглянемо клас докладніше:

А – середньотемпературне холодильне обладнання, що працює в діапазоні температур від 0 ° С до +7 ° С;

Б – комбіноване обладнання, що працює в діапазоні температур від -6 ° С до +6 ° С;

С – низькотемпературне (морозильне) обладнання, що працює в діапазоні температур до -18 … -22 ° С;

У разі коли потрібна вітрина для зберігання тортів, тістечок та інших кондитерських продуктів, необхідно купувати обладнання, в якому можна підібрати індивідуальні температурні параметри.

Яке холодильне обладнання та в якому обсязі потрібне для нормальної роботи вашої торгової точки

холодильне обладнання 3Кількість, тип та розміри холодильного обладнання необхідно вибирати, спираючись на розміри ваших торгових площ, величину асортименту та майбутній потік покупців. Багато залежить саме від асортименту, тому що один товар зручніше розміщувати у вітринах, а інший – у холодильних гірках. Для магазинів самообслуговування найкращим варіантом є морозильні скрині та бонети. Найчастіше їх оснащують суперструктурами, які дозволяють значною мірою збільшити корисну площу вкладки товарів. Для невеликих магазинів біля будинку часто замовляють холодильні і морозильні камери з прозорою кришкою для демонстрації товару, але закриваються на ключ.

У будь-якому випадку, крім ваших особистих уподобань та зручності, варто також враховувати всі санітарно-гігієнічні норми, які регламентують порядок спільного зберігання тих чи інших видів продуктів харчового призначення.

Вбудований чи виносний холод?

Вбудований холод – це спосіб розміщення обладнання, коли холодильний агрегат вже встановлений у камері, і вам залишається лише включити його в розетку. Такий варіант підходить для невеликих магазинів, де достатньо використання кількох одиниць обладнання. Основним недоліком вбудованого холодопостачання є те, що, працюючи безпосередньо в приміщенні, таке обладнання виділяє багато шуму і тепла.

холодильне обладнання 2Виносний холод – це спосіб розміщення обладнання у приміщенні, у якому самі холодильні агрегати встановлюють поза торгового залу. Холод від холодильного агрегату подаються в холодильні та морозильні камери спеціальними трубопроводами. Достоїнствами виносного холодопостачання є менша кількість тепла, що виробляється в приміщенні, безшумність роботи, менша енергоємність обладнання. Також розміщення агрегату окремо від холодильного обладнання звільняє додаткову площу для розміщення продуктів. Виносний холод більше підходить для супермаркетів та гіпермаркетів.

Фахівці виробничо-сервісної компанії «Фростленд» займаються встановленням виносного холоду та продажем обладнання для виносного холоду з 2007 року. Ми маємо величезний досвід і в разі потреби зможемо проконсультувати вас щодо існуючого обладнання та його необхідної кількості конкретно для вашої торгової точки.

Якщо у вас залишилися питання, дзвоніть +38 (050) 404-44-01


1